lördag 12 januari 2013

Ledig dag med snö, hela familjen har varit ute och skottat i nästan två timmar idag, Micke och O körde traktor T och jag skottade och gjorde snöänglar och snöbollskrig utbröt efter vi var klara..som vanligt blev jag mulad av Micke han får inget ikväll=) wink wink...den busen...makar ska vara snälla vid sina fruar..hörde du det gubben... T&O hoppade på Micke och alla tumlade runt i snön i en stor hög under höga skratt

Nu ska vi bänka oss i soffan och se Cornelisfilmen, ja vi har sett den på bio men den är värd en titt till, godisskålen står inom räckhåll..Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Bra att ni blivit friska..nu blir ni väl sjuka efter skottningen..ååh jag vill oxå busa i snön med er!!!!
Hälsa micke att jag skulle mula honom om jag var där..pyret hjälper till:) kramiz

FLAK sa...

Oj ja den filmer är en riktig klassiker redan..man klämde fram en tår när man såg den.
(såg den på tv oxå)
Hoppas allt är bra igen..alla friska?
du...den där snön tar kol på mig.
kram

LinaPina sa...

Sov gott..tur att du är ledig imorrn krama o&t ta vara på dig kramiz