lördag 26 januari 2013

Morgon=)

Hela familjen sover och vi har Suddis och M  här på besök ungarna blev överlyckliga igår och det uppstod kramkalas i hallen igår T och O klamrade sig fast vi tjejerna som iglar ja jag var inte sämre då vi tre inte setts på länge=) men nu är huset helt tyst, jag har precis ätit lite frukost och fått fyr i vedspisen så det är varmt och gott i köket, jag smög in och tittade på tjejerna och T hade smugit dit inatt så alla tre sov gott i samma säng, inte dåligt att få plats i en 120 säng.
Jag får nog vara själv en stund till så morgontidningen och mitt te väntar ha en trevlig helg! det ska vi ha. Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Hoppas tjejerna inte blir ihjälkramade fast känner jag dom rätt så ger dom igen..kramiz på er gullisar, & STORA kramar till alla från oss..soffmysande med sara & pluttarna för oss...kramiz

FLAK sa...

Hoppas helgen blev bra, kul med besök=)
Vi hade det lugnt och gömde oss undan kylan i helgen. kram

LinaPina sa...

Älskling hoppas du ligger och vilar i soffan för det är du värd fy du har haft en jobbig dag..kramiz