onsdag 9 januari 2013

Snabbis

Rubiken kan ge fel tanke men nej inget sånt utan lite klagomål så här snabbt O är sjuk,, T är sjuk ..men imorgon blir det jag som vabbar igen och jag är hängig trött och irriterad..jag kom hem från jobbet i måndags..riktigt mossig.allt annat än snabb..tung i huvudet och spänningsvärken kom som ett brev på posten idag..nu sover ungarna och jag är på vippen att ge upp..men som vanligt så biter jag ihop och tar hand om dom små..tur att grannen finns tillhands imorgon ifall..ett telefonsamtal bort alltså.
Nu känner jag mig redo för sängen..jag brukar inte ta tabletter men idag ska jag knapra innan kudden och bekämpa huvudvärken Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Men vad tråkigt hoppas ni kryar på er och se till att trycka i dig många apelsiner..clementiner eller citroner=)
För jag vet hur sur du blir när du måste sjukskriva dig...så då kan du skylla allt på citronen..ja eller snön..kram

LinaPina sa...

Men va jobbigt fy hoppas jag inte blir smittad..fy fasen för sjukdom...hoppas T&O blivit bättre...du med!kramiz