lördag 11 februari 2012

Wooohoo!

Kvällen är här och Marie och jag smet iväg på lite shopping utan ungar, män och stress..faan va skönt det var och vi fixade nya skor till oss båda..ny jacka till Marie, och ögonshopping för hela slanten plus godis inte att förglömma och annat gott så nu är snart min äppelpaj i ugnen klar precis innan mellofestivalen..perfekt=)
Och jag måste bara visa senaste nytt som syrran skickade Lina börjar få mage..hon kommer bli stor..men hon är en fighter så hon klarar biffen..så nu över till familjetid och hela gänget hemma här i vårt hus med maximal mysfaktor.
Undrar vem som vinner mello...nä nu hjälp måste jag till ugnen och fixa lite.Micke är klar med vaniljsåsen STRESS=)
Kram Linda
En bulle i ugnen här=) Pyret börjar ta plats hälsade Lina.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha min feta mage för allas beskådan..fan nu får magfetishpervogubbarna spana in min kurvakropp.
Nu är man ju inte ute och festar utan Erik och jag är hemma, vi sitter och spanar på Scooby Doo filmen...
Pyret trycker på mina revben den lille fjanten..får trycka tillbaka gullet...men pyret rör sig så mysigt ibland...rätt mysigt att vara gravid..och varmt..
Sov gott när ni väl lägger er kraaamizar Lina

Anonym sa...

Tänka sig att min lilla dotter ska ha ett pyre=) rätt kul att vi kallar den så men så får det bli.
Här snöar det för fullt..men vi håller oss inne idag så får vi se hur det blir imorgon, snökaos?
Kramar från oss

FLAK sa...

Den växer och frodas den lille vännen ser jag.grattis till Lina.
Jo igår var det strålande sol idag snö och gråväder..trist men våren kommer ju förr eller senare.
Jobbvecka närmar sig..bara vi slipper snön...Kram

Marie´s sa...

Tack vännen för att du finns och kramar till alla från J & mig
Ska messa Lina sen och höra hur pyret mår:)
Kram