tisdag 21 februari 2012

Grrr

Man kunde ge sig fasen på att det inte blev någon sol idag och jajemen det är gråtrist ute..ingen sol så långt ögat når och jag och O är hemma...men promenad ska vi ha så vi gå snart iväg på en tur fast det är gråkallt.
Sovmorgonen uteblev för T skulle till skolan så jag fick vackert gå upp vid sju och fixa och trixa, O vaknade inte utan sov gott..så när jag och T skulle åka fick jag bära ut t i pyjamas till bilen och ja ni vet nöden har ingen lag, han sov halvvägs och vaknade yrvaket..stackarn vaknade i bilen utan att veta vart han var.
Men allt avlöpte och jag och O kom hem och det första O frågade ska vi sova nu?
Ja gubben det kan vi göra så vi kröp ner i vår säng och myste..och somnade så det blev "sovmorgon" iallafall fast en rätt stökig sådan.
Vi sov i en timma och O väckte mig för då var han hungrig...så nu ska gullungen och jag ut på vår promenad och sen planeras tur till affären lite tvätt och lite städning hämta T i skolan vid 3....och ikväll ska jag banne mig inte göra något alls.
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade ni inte sol igår? vi hade en trist förmiddag men sen kom solen=)
Jag har utbildning idag och har därför fått sovmorgon så nu väntar en dag framför datorn.
Kram syrran och hoppas du sol på idag istället.