måndag 20 februari 2012

Sol, lycka, och njutning

När jag hade rast så tog jag tillfället i akt att springa ner och ut i solen, jag skippade maten och satt istället på en soffa och njöt, precis som jag gjorde efter halv fem när jag slutade och klev ur på parkeringen och bara njöt av strålande sol..magiskt och eterlängtat.
Vips iväg till dagis och hämtade O och sen hem så nu sitter vi inne och ska strax ta oss lite kvällsmat, Micke är på ingående och T har haft massor att berätta om sin skoldag..lilltösen lär sig stavning och ska rabbla och skriva samtidigt...tjatigt i längden men vem bryr sig hon är jätteduktig trots att mammaöronen blir trötta efter femtioelva alfabet...hon ritar bokstäver så pennan glöder.
Usch nu är jag trött efter en lång jobbhelg så jag ser fram mot sängen ikväll och ledig dag imorgon...
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla gumman är så duktig, ge henne en stor kram imorgon.
Och solen lyste över oss också, härligt med sol lite värme och ledigt så ha det underbart imorgon