onsdag 8 februari 2012

Feber GAAH!

Allt var lugnt i morse och ungarna och jag drog till skolan/dagis...hela dagen gick och hämtning helt normalt...vi kom hem och jag ställer mig och påbörjar middagen och hör T ropa..O är varm ropar hon jättevarm och jag känner på honom och han har fått feber..så nu ligger han för tillfället och sover..bara han inte får feberfnatt och börjar härja sen..lillen har blivit sjuk, frågan är bara hur mycket.
Jag håller tummarna att det inte blir värre, ännu ett hot om sjuklingar..men grannen har lovat ställa upp om det kniper så vi får hoppas att inte jag trillar dit.
Småttingar och sjuksymtom inte lovande...............
Kram Linda

3 kommentarer:

FLAK sa...

Dessa sjukisar..man blir aldrig av med bacelluskerna...hoppas det stannar vid feber och perfekt att du får hjälp om det behövs.
Hoppas lillen kryar på sig
Kram på sig och sprita ifallatt=)

Anonym sa...

Tack för messet men hade inte tid att svara..massa möten på jobbet..Bläää för möten.
Han är bättre förstår jag men fick stanna hemma, lille vännen..inte kul och skicka en småsjuk liten vän till dagis.
Tummen upp för grannen din=) hon är otrolig.
Kram från oss och hoppas lillen blir helt frisk snart

Anonym sa...

Kan man ångra och bli ickegravid=)..eller man blir ju mörkrädd för alla magsjukor som barn får..men jag skulle aldrig vilja byta ut en sekund av mitt liv just nu
Kramizar Lina=) med pyret som guppar runt...