lördag 4 februari 2012

Huuvaligen!

Jag säger bara mössa på..och handskar, jag satt med det på i bilen på väg till jobbet imorse och frös...hutter..och när man kommer fram till jobbet och tar av sig handskarna så är man iskall om händerna trots det...eller väldigt kall iallafall
Dagen gick och jag såg genom fönstren att snön föll, hur ska hemresan bli? man var lite nervig när man gick ut till bilen och satte sig i en iskall bil...hutter igen...jag vill ha vår snart.
Måste jag säga att jag var rätt nöjd när jag klev in genom dörren hemma och möttes av en strålande värme, jag fick varma kramar av ungarna och en stor kram av gubben min och sen middag i köket framför vedspisen.
Då är all stress från dagen och all kyla bortblåst och familjen samlad, nu laddar vi för kvällen och melodifestivalen, alltså mysstund i soffan under varm filt med raggsockar=)
Nu ska jag natta O så mysstund i sängen och sagostund med min lille prins....
Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Hej sötis, vet att du också jobbar i helgen så vi två kämpade oss till jobbet imorse men vad gör man inte för jobbets skull.
Kramar till sötisungarna, Micke och en stor puss till dig=)

Anonym sa...

Syrran hoppas du får en lätt helg för med snö och lkallt väder så blir det extra mycket jobb att bara ta sig från och till jobbet.
Kramar till hela familjen från oss
(Vi var ju i Vidan och Loreen & Dead by Aprils var klart bäst!)

FLAK sa...

Allt väl! eller=) här håller vi oss inne..inte så mycket som ett lillfinger utanför dörren.
Vi får hoppas att det ger med sig, men du är ju ledig imorgon va så då får väl jag snökaoset istället...skit oxå, håller med din syrra om bästa vinnarna!
Kram trevlig kväll