fredag 3 februari 2012

Hamilton..

Kvällen blev som vi önskade och Micke jag och ett par  gick på nya hamiltonfilmen, jag ska ju visseligen jobba nu i helgen men man lever ju bara en gång så jag bara måste se Hamilton så nu är det gjort och den var blödig..men jävligt bra, Micke och D blev helnöjda, M och jag var nöjda men lite äcklade över allt våld..men Persbrant var lysande i rollen och han är perfekt för den rollen...en riktig man...min Micke blir säkert avis om han läser detta..=)
M&D stannade en stund för lite gott fika och åkte hem och vi hade tur att vädret inte blev dåligt, nu mina vänner får jag hoppa i säng för jag ska upp fem.....natt natt
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst var den bra och tack för fikat, hoppas du kunde somna sen och att resan till jobbet gick bra.
Kul och ses och vi hoppas att det vi snart ses igen.
Hamilton var kanon!
Kram