lördag 11 februari 2012

Perfekt=)

Nu är allt som det ska.ta i trä.. inga sjukisar...inga snoriga ungar, alla sov till efter 10..huu så perfekt och jag har besök av min älskling Marie och hennes Jonas..helt enkelt perfekt så nu är frukosten undanstökad och vi planerar en promenad i strålande sol..så nu börjar operation ta på overall på ungarna..fast Marie tar hand om O så fixar jag T fast jag måste säga att hon faktiskt klarar det själv förutom lite småhjälp.
Så nu ut i solen med er och vi kommer att tuta in till stan idag så vi kan bunkra upp lite godis..men det blir bara Marie och jag som smiter..gubbarna får ta hand om ungarna, lite lyx för oss tjejer..shopping vetja..
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Perfekt syrran den där klädstriden slipper ju jag numera men sen blir jag ju mormor och då finns ju risken att Linas pyret strider, men jag tar den striden med ett leende.
Önskar alla en underbar lördagskväll och mys till det nu så hörs vi imorgon
Kramar från oss