torsdag 16 februari 2012

Snöfan

Morgonen började med helt insnöad bil..och man får skotta både bilen och gården...fast gubben min hade kört av dom stora ytorna med traktorn men jag fick vackert skotta mig svettig..kul innan man ska iväg till jobbet.
så lagom uppretad och trött.
Lilla O sa mamma jag hjälper dig imorgon...gullungen tänker på sin mamma...bloggmammans vedermödor
Men nu går jag inte ut med så mycket som en lilltånagel utanför dörren och sitter vid vedspisen och O har precis blivit nattad.
gubben min kommer vilken sekund som helst och köttfärslimpan är på g så nu väntar en kväll med antikrundan..mys  i soffan, magen full med gottgott.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här har det snöat och jag är så trött på snön...jag skottade klart och slängde snöskyfflen i snödrivan och svor och gick in..
Tomas tog resten när han kom hem
Kram från oss!

Anonym sa...

Tjena sitter just nu på BVC och väntar på undersökning..visst bara rutinsak men drygt så man kan dö..
Lilla pyret mår prima och jag oxå..
Han börjar bli stor den lille fjanten och trycker både på revbenen och blåsan..
skit va ont det gör..annars är allt ok med Erik & mig