tisdag 14 februari 2012

Fy

Den här vinter tar knäcken på mig, jag får spänningsvärk i skallen..så jobbigt och på det ska man jobba, ta hand om ungar..pendla, sköta allt annat...ikväll har jag lätt värk på höger sida..skit också så Micke får ta över men jag nattade O iallfall men orkade inte läsa saga..utan bara kröp ner i hans säng och myste.
Nu väntar sängen så ska jag upp imorgon...och vi får se om mitt lilla huvud har vilat sig till imorgon, godnatt världen och stör mig absolut inte...snälla gör så det blir lite varmare..och sol
Kram Linda

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men usch syrran du får se till att sova riktigt gott inatt och Micke får sova på soffan=)
Kram från oss, hoppas du mår bättre imorgon.

Suddis sa...

Jävla vinter jag körde i diket på väg till jobbet idag men en snäll man hjälpte till att putta upp min lille golfis..
Hoppas du mår bättre idag, kram till tildis och alla//Sudd

Linda sa...

Idag mår jag bättre men det är lika snöigt ich jag fick börja dagen med snöskottning vid halv sex...kul jättekul=(
Kram älsklingar och tack för peppet!

FLAK sa...

Hemma än?=) är själv ledig, så jag har haft en lugn dag.
Ska vi slippa snön snart...fan vet vi får klär oss i kortbyxor och kräva att våren kommer!
Kram

Linda sa...

Jorå hemma är jag tillslut pust men det tar tid med all snö och is och övertid.
Jag väljer kjol=) och barfota...