fredag 24 februari 2012

Blåst

Fy vad det blåser, men när jag åkte hem så blåste det ingenting men nu fläktar det på rejält.
Och vad har vi planerat ikväll då? Absolut ingenting..jo jag ska förbereda för tårtbaket..annanastårta som vi ska ta med oss över till grannen imorgon, deras flicka fyller 5 så då trillar vi dit och har tårta med oss som tack för allt!
Min lilla prinsessa har varit på utflykt i skolan idag till simhallen och som den fisken i vattnet hon är så trivs hon utmärkt i bassängen och berättade om allt hon gjort, hon dök från trampolinen..hmm hur högt undrar mammahjärtat med en viss undran och lite oro..
-första trampolinen blev svaret..pust tänkte jag för annars hade hon hoppas från tvåan.
Men nu väntar Micke på mig för lilla T ska precis få en mysstund men mamma och pappa i hennes säng och har vi tur får vi höra mer om hennes bedrifter i bassängen eller hennes förväntan på kalaset imorgon.
Lilla C blir stora flickan imorgon så då kommer vi med överraskning=)
Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Då får vi önska grattis till lilla C, hälsa till familjen och kramar från oss och vi smiter till Jönköping imorgon=)
Håll tummarna för fint väder