onsdag 14 september 2011

Sjuklingar

Har haft fullt upp för bägge mina ungar har varit sjuka, förkylning..dålig sömn hosta och elände Kaos!...är bara förnamnet, först blev O sjuk sen T och nu väntar väl snart jag också men jag har inte känt något än..huu och O hade väldigt svårt inatt och fick ligga hos oss...snorig grinig unge som gråter, skriker och stör hela natten..nästan...så just därför har vi inte fått någon riktig sömn och jag vabbar så gubben kan jobba...kul och sjuklingstiderna har bara börjat..hösten är här och då snorar vi JÄTTEKUL.
Så nu ska jag faktiskt försöka gå och lägga mig för just nu sover O i sängen och T la sig vid halv åtta så allt är lugn....hoppas hoppas jag får sova lite inatt...gubben min la sig i gästrummet....stackarn han ska ju upp vid 5.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu syrran, småbarn är både till nöje och besvär fast min dotra är ju stor nu och klarar sig själv men man minns allt långa nätter.
Hoppas du klarar dig och ge dom små en stor kram från oss.
Kram

Suddis sa...

Vad synd jag tycker om Tildis och O och hoppas dom blir friska snart och hemskt att du inte får sova.
En stor kram till Tildis och sov gott