lördag 10 september 2011

Lördag

Lördag det är något speciellt med dom och denna kvällen är jag trött efter en lång dag och Micke sköter markservicen och fixar och trixar.
Jag har degat i soffan och somnade stenhårt och O bars upp för en halvtimme efter att han somnat på min mage..Micke norpade honom för vi sov jättetungt och jag märkte inget...
T är fortfarande uppe och spanar tv i andra rummet men hon är vaken iallafall, Micke väckte mig för en stund sen...yrvaken fick jag en puss och han sa att maten var strax klar så nu springer...släpar jag mig till bords och ska äta gott, njuta och ha en underbar kväll.
Tidig uppstigning i morgon men jag får hoppas att jag orkar stanna uppe en stund till.
Kram Linda

3 kommentarer:

Marie sa...

Lilla O har ju blivit stor nu, det måste vara tungt med honom på magen=)
Nu har Jonas kommit så nu börjar myset=)
Puss

Anonym sa...

Tja hur har du det!
Jag har fullt upp och min nya "vän" har fått mitt intresse=) och vi ska göra stora stan så tjoohej och kramizar till alla....

FLAK sa...

Lillen verkade vara en effektiv värmedyna eller?=)
Hoppas du får en lugn söndag