tisdag 20 september 2011

Sjuk

Sjuklingstider är här och även en stackars mamma trillar dit och jag kände mig hängig igår och inatt drog det loss och natten blev febrig..liggandes med frossa och filtar..gubben min stannade hemma på förmiddagen idag för att sen lämna in ungarna till grannen.
Det är väldigt svårt att hålla efter en liten parvel när man själv ligger utslagen...satan i gatan vad jag hatar feber, och min tillvaro just nu är i sängen.
Så mina kära vänner, jag ligger kvar..slut..ont i huvudet och mår...pyton..sånt är mitt liv just nu.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig feber är inte att leka med, nu sprider sig förkylningarna som en löpeld, krya på dig och vila så hörs vi sen.
Stora kramar från Tomas och mig

Anonym sa...

Krya på dig min lilla dotter, du är verkligen en kämpe men ibland får man ge sig och vila.
Vi har haft regn nu i nästan en vecka och pappa har fullt upp med att göra iordning båten inför vintervilan.
Vi önskar dig och familjen allt väl och kramar men på lite håll, vi vill ju inte bli smittade.