lördag 24 september 2011

Min lille prins.

Min lille prins väcktes av oss vid halv nio och hans stora förvånade ögon spärrades upp när hela familjen dundrade in i hans sovrum.
Tårta på sängen, ja jag vet att det blir kladdigt, men vem bryr sig en dag som den här och han spillde..det kan du ge dig på men det var det värt.
Hans största och bästaste present och den han höll på hela dagen med var en i hans ögon jättestor åktramptraktor med släp som hans snälle pappa köpt.
Lille O "cyklade" runt på gården i flera timmar och han bad snällt att få ha traktorn i sovrummet vilket han fick och nu sover han tungt med traktorn bredvid sängen, hur gulligt som helst.
Det ska börjas i tid med traktor, lantmänniskor som vi är=)
Så vår "O:s" dag har varit underbart härlig men det duggade ibland och regnet hängde i luften men mina jordgubbstårtor nästan, vi har några bitar kvar till imorgon.
Tillslut måste jag på för Oskars räkning tacka alla som gratulerat honom, ingen nämnd ingen glömd.
Tack för allt!
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman krama min lille Oskar och Tilda för vi hade gärna kommit igår men men..
Kramar från en stolt mormor som idag är i Jönköping...A6 förstås...

Anonym sa...

Kramar den lille snuttegrisen, tur att han inte hade traktorn i sängen, då hade du fått gräsfläckar på täcket=)Fast tårtfläckarna var ju redan där...