måndag 26 september 2011

Hel igen..

Fast så farligt som det låter är det inte jag har efter sjukdomen inte kunnat träna..men ikväll efter jobbet så hade siktet inställt på pass och kläder packades..skor och mina nya knälånga byxor, vi gamla kärringar visar inte låren för då kan någon känslig person få kvälningar=)) så iväg in till passet och kör igång..det går bra fast lite tungt i börjad, Sofie var glad att jag kom och vi körde järnet och jag orkade.
Armhävningar på tårna..det ni... hela 10 stycken!..så jävla taggad man blir efter avbrottet och man gasar utav helvete för att i slutet av passet känna låren och underarmarna försvinna men det var värt varenda minut så på fredag är det dax igen då får gubben passa ungarna och jag kör fullt ut igen.
O&T blev ju hämtade av vår underbara granne..tack! och du är guld värd!!! och deras utpumpade mamma kom hem taggad och nöjd och orkade knappt lyfta O..men man biter ihop och lyfter..jädrar undrar om jag får träningsvärk imorgon...nagelbitare på den du..
Och man blir liksom hel i själen och sinnet, ja iallafall jag då efter att jag fått träna..så funkar jag..jag körde ju pass till 7 månaden med O i magen så nog fasen är man envis alltid.
Kram Linda

3 kommentarer:

Suddis sa...

Jag har kommit igång med träningen denna termin, har ju så lite tid då man jobbar, och nu hr jag lite ont i knät så jag får vila.
jobbar jag hela veckan har ledigt idag.
Ikea m Malin i efterm r bokat=)
Kramizar till Tildis och O

FLAK sa...

Träning är viktigt och så härligt när man känner att allt flyter.
10 st på tårna...impad! You go girl=) får vi 11 nästa pass då...

Anonym sa...

Vi har strålande sol så det ser lovande ut, synd att man jobbar.
Min lille parvel till barnbarn får vackert väder att köra sin traktor i...
Kramar till Oskar och Tilda från oss