onsdag 21 september 2011

Sängvärmare

Jag har nu fått en ny titel, min kära älskade man kröp ner i sängen hos mig igår kväll, första orden var du är skållhet..som en sängvärmare..=) fast mitt feberdilliga humör tillät mig faktiskt att skratta som jag så väl behövde.
Idag är jag bättre men har haft en lätt huvudvärk..gillar inte smärtstillande så jag härdar ut, och vilar ungarna är på dagis så jag slipper småttingarna och dom kommer hem snart min kära snälla granne fixar dom, hon är en ängel.
Jag har legat hela förmiddagen.nu väntar goa smörgåsar, hoppas dom smakar något för igår smakade allt ingenting alls.
Kram Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Precis vad jag visste det går hett till i er säng=)
Krya på dig sötis och krama din goa gubbe och småttingarna från mig.
Jag ska på anställningsintervju på fredag ..pirrigt men man måste ju sondera terrängen.
Håll tummarna=)

FLAK sa...

Krya på dig och se till att dricka mycket, dock inte alkoholhaltigt=) fast man behöver ju knappast påpeka vikten av vätskeintag för en ssk...eller=)

Linda sa...

Vi har det mysigt i sängen så centralvärmen är på fullt blås=)

Och tack alla goa för sms, kommentarer och uppmuntran.