fredag 2 september 2011

Helg=)

Gud vad skönt och nu saktar jag ner för denna veckan har varit för jävlig, allt snurrade på i 200 och allt ska fixas..mjukstart efter semestern..pyttsan men glöm det just nu för nu är vår lilla familj samlad och jag sitter i köket och har precis ätit kvällmat, disken fixar gubben min..älsklingen som tänker på mig och jag är urtrött och vill helst sova..har bokat en plats i soffan under en filt.
Jag en godisskål och Micke inom räckhåll så klarar jag nog mig, O var trött ikväll och  vi la honom vid precis efter maten.
Hade jag stannat kvar en sekund extra så hade jag definitivt inte suttit här och skrivit detta inlägg utan sovit tungt bredvid honom.
Så nu börjar helgen och jag ska definitivt INTE göra något jobbigt, ansträngande för nu behöver jag vila...så nu ska jag påbörja min sovstund i soffan...hoppas Micke väcker mig..annars gör nog T det för hon ska lägga sig någongång i kväll och vill nog ha en mysstund med mamma och pappa, få se vilken saga vi tar idag..sagan om den trötta sjuksköterskan kanske...
Kram Linda

3 kommentarer:

Marie sa...

Hej tjejen du är värd en lugn helg och jag ska också ha en lugn helg och bara njuta, av godis, mat skön säng och Jonas=)
Puss på dig och kram till hela familjen

FLAK sa...

Då får jag passa på att önska trevlig helg, själv jobbar man hela helgen.....
OBS! SOLEN lyser=)

Anonym sa...

Syrran du och jag vi kämpar i motvind=) men denna helgen är jag också ledig så vi tar det bara lugn, vi ska strax ut på en lång promenad.
Kramar till er alla och hoppas solen lyser på er för det gör den på oss.