fredag 16 september 2011

Äntligen

Ungarna blev bättre och bättre under onsdagen och i torsdag hade jag hjälp av min granne som passade dom så dom fick en extra dag hemma för att klara av fredagen och tack och lov idag har dom varit friska och jag fick två arbetsdagar utan vab...
Är ledig i helgen så vi kommer att vila ut=) njae eller kanske inte för Suddis och Malin kom till oss idag så nu sitter vi samlade och ska natta O om några minuter, han fick lekfnatt efter att vi kom hem och nu är han helt slut...T däremot är pigg och vill stanna uppe en stund till så hon vill ha Suddis och Malin hos sig så hon har bokat dom till sagoläsare ikväll, premiär för Malin som får testa småfolksnattning=)
Själv känner jag mig lite småförkyld...host! mest ingen fara ska ta en liten återställare ikväll så får vi nog bukt med "baseluskerna".
Så en trevlig helg på er alla och hoppas inte höstförkylningarna drabbar er också.
Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lördag natt och du har fullt hus...vi åker iväg in till Götet nu så får vi se när natten tar slut.
Krama alla från oss och en extra stor kram och puss från mig till dig=)

Anonym sa...

Hallå syrran ni hade kul hörde jag, mamma hörde av sig och tjallade=) och tänk så ytterst tråkigt jag har idag, sitter på utbildning idag, och har rast två minuter.
Sen har vi ända fram till 15.
Men man ska ju bli en hajare på data så varför inte..
Kram från oss