lördag 28 september 2013

Mör..

En mycket mör och utarbetad mamma ligger i soffan och tittar på körslaget..jag slutade jobba vid halv sex..kul på en lördag när jag borde gått hem fyra...kvällen rusade förbi och jag fick anstränga mig för att hålla mig vaken när jag skulle natta ungarna..T märkte det direkt och sa mamma du kan få sova hos mig om du vill..jag la mig där och gosade och vi två somnade...jag vaknade för en kvart sen då Micke kom in i sällskap med T..som hade gått ut till sin pappa och sagt mamma borde äta nu..fast hon sover..gullungen fick en stor kram och gick och la sig..nu ska jag se hur länge jag håller mig vaken..upp vid halv sex..kul..verkligen kul..Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Förstår precis så sov gott!! och dom vann!!!Yeeppee! ha ha!! kram

LinaPina sa...

Ibland är jag glad över att jag aldrig jobbar helg..speciellt när jag vet vad du går igenom..puss&kramiz & sov gott..jag lovar att ringa imorgon vid typ 21..för då sover ju ungarna..du med kanske..Sara hälsar & tycker synd om dig!