måndag 2 september 2013

Skönt

Morgonen var lite stressig..sen ordnade det sig..jag åkte hem drog igång en tvätt..gick raka vägen upp i sängen och la mig och somnade direkt..verkligen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
vaknade vid klockan kvart i ett..över två timmars skönhetssömn, törnrosaprinsen hade inte kunnat väcka mig..
Nu är ungarna hämtade, jag har fixat tvätten.inga måsten ikväll utan vi ska ha en lätt matbit..färdiga pannkakor..ja jag vet att det är slött men det är just vad denna mamma är..så vi ska vräka i oss två paket..Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Märket hittades under en scen..vilken säger jag inte=)
Usch vi är snart utarbetade hela bunten....
Skönt att du fick snooza en stund det var du väl värd..
Och ge tilda en extra kram för den omtänksamheten.
Jodå den 11 gäller det...fingers crossed=) kram

LinaPina sa...

:) säg inte det högt till erik..fuskpannkakor..men pyret & jag brukar smyga i oss sånt när inte han är hemma..men hans är mkt godare faktiskt..men är han inte hemma så får man klara sig själv kramiz