fredag 6 september 2013

Sent...

Är jag uppe än...jodå men efter en lång vecka så är jag rätt mör..när är jag inte det?, så ikväll tvingar jag mig att vara uppe en stund efter 22..men det går sådär...
Ungarna sover sen länge och jag är på gång att hiva mig i säng det blir nog platt fall, och imorgon har vi blivit inbjudna till grannarna som frågade när vi ville komma, kan vi ta det vid tidigast två sa jag..tidigare är orimligt...grannen skattade hon förstod direkt..omtänksammare granne finns inte och jag måste..MÅSTE ha sovmorgon imorgon Micke har lovat att ta hand om ungarna om dom vaknar..jag som brukar vakna tidigt..inte lovande..men kroppen säger sov så jag lyder och trillar i säng..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz läge liksom Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Jag förstår precis..så bra att du fick en riktigt lyxig sovmorgon, det är du väl värd gullet..kram på dig
och en kram till Micke som fixade ligisterna=) så du fick sova...