lördag 7 september 2013

Sovmorgon

Gäääsp! Micke gubben min fixade ungarna och jag låg kvar ovetande om allt och sov som en stock..Micke hade smygit ur sovrummet vid 8 och då sov jag...och vaknade vid halv elva vilken lyx..sånt som föräldrar inte så ofta kan unna sig men idag hände det och hjälp vad det var värt mycket.

Ett kungarike för en sovmorgon faktiskt jag skulle byta direkt och idag är jag så där pömsig..lite slö fattas bara annat när man legat i över 8 timmaroch sovit..kroppen behövde det.

Nu är ungarna ute och jag dom och Micke ska göra oss i ordning för en eftermiddag/kväll  hos grannen...grillning..dricka lite gott och umgås, sånt gillar jag och framförallt lek! obligatoriskt och jättekul idag har ungarna ställt in sig på kubb..men framförallt bad i deras pool..en sån där som står på gräsmattan..jag hamnar nog bredvid pollen i solstol=) Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Gud såå skönt, vi var uppe och igång vid nio..kaffe och fralla sen iväg till Liseberg..lyxdag bara vi två.
kram älskling och hälsa alla

FLAK sa...

Jajemen inte illa men jag får inte svaret på hur det går förrän i tidigast oktober...lång väntan....
Du...hur har du det..långa dagar förstår jag..säg till Micke att han ska serva dig..hela kvällarna=)
kram och tack för att du peppar=)

LinaPina sa...

Tid..jag blir galen på tiden....men just nu är det pyret & min tid...badtid..pyret ska blötläggas..jag med..all smuts bort med allt ska vara rena inför helgen.
& d är lyxigt att glida ner i badet & softa kramiz