fredag 13 september 2013

Fart

Mitt liv går i typ 180..fast ibland lyckas man med det omöjliga som i onsdags när jag lyckades med konststycket att gå hem vid fyra hinna in till stan och sitta på café i en timma och surpla kaffe med en vän prata om livet, sen vips iväg och hämta lillan, O hade redan blivit hämtad av grannen..lyx=) och jag kunde åka hem lämna T till grannen krama O och säga mamma ska fixa en sak..snabbt iväg hem och duns i säng för en sovstund efter snabbduschen..sov jag gott..zzzzzzzzzzz och nu ska man ladda batterierna inför jobbhelgen..lysande förutsättning men men såg han som vann över två miljoner och skulle gå i pension..det skulle man gjort..gått i pension redan nu..hemska tanke jag är ju bara 42..rys..men så är det idag vi jobbar ihjäl oss....övertiden hopar sig..full fart Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Sov gott älsklingen och hoppas din helg blir rätt lugn, j och jag åker till hans föräldrar på middag

LinaPina sa...

Hoppas helgen rullat på & att du nu myser i soffan..vi myser i soffan Erik & jag & ska vara uppe en timme till sen blir det sova..pyret sover & jag hoppas det håller i sig sara var oxå trött i kväll men sånt får man leva med kramiz