torsdag 3 oktober 2013

Arga doktorn bring it on

Veckan har varit för jävlig..stress press och hets vi jobbade järnet denna vecka och så sitter man nu i soffan och såsar...och ska titta på arga doktorn..han borde ta tag i vår arbetssituation för den påverkar ju vår patienter och indirekt alla och oss vårdpersonal..men man skänker en tanke på alla patienter som lever i detta..nu ska jag ta hand om mig själv ikväll och soffligga jag ska inte tänka på att jag ska vara ledig i helgen men imorgon jobbar jag igen..stressen tränger sig på..nej filt på och en kopp te skadar inte tur att arga doktorn finns så vi kan sitta och heja på dom patienterna och doktorn emot systemet..fy på er landstingen Kram Linda

4 kommentarer:

LinaPina sa...

Hoppas du fick sova & att du fick sluta nu vid 4..jag slutade vid 3 och ska precis träffa min prins..sara & isa..underbart och mysigt..solen lyser & jag andas ut..helgen kommer kramiz & hälsa

LinaPina sa...

Vi hade det såååååå mysigt & vi åkte hem vid 6, nu är erik hemma så min lilla familj är samlad hoppas din helg blir bra...kramiz

FLAK sa...

Se nu till att du vilar dig vännen det är ju knappast okej att vi vårdpersonal ska slita häcken av oss pga nerdragningar och besparingar..men skit i det nu och unna det en helg med familjen....jag jobbar=(
Ha det gott och hälsa kram

Marie´s sa...

Uscha felbehandlingar och doktorer som skiter i patienterna man blir mörkrädd..ibland får man slåss för sina medmänniskor för ett enkelt urinprov eller orsaken till att dom har ont.
kram