lördag 26 oktober 2013

Gulligt

Nu är dom här Sudd och Mattias och det första som inte hände var gruppkram i hallen T och O sov så då var det bara vi vuxna som var vakna så det blev en lugn tillställning, lite god mat och soffmys och jag skickade ut ungdomarna=) i ladan för dom vill ju säkert vara ifred.
Dom har inte gått upp än, jag tror nog att det blev lite sent igår...vi var ju uppe till tre....nu är alla vi andra uppe och ungarna frågade var dom är..jag fick bromsa dom lite så ska stackars M få träffa dom sen=) behöver jag säga att Sudd och M var otroligt gulliga ihop, hon riktigt lyste av kärlek...min älskade Suddgumman. Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

ÅÅÅh att jag inte är där och får klämma lite..kolla lite skulle det var:) vi är sååå nyfikna på honom så skicka bilder i massor..erik och jag och min lille prins åker till uppsala för lite middag...kramiz till alla!!!