fredag 25 oktober 2013

Låång vecka

Jag klev ut på parkeringen utanför jobbet..solen lyste och det var varmt och jag stannade till och drog ett andetag sätta sig i bilen och vips hemåt hämta småttingarna och handla på vägen, lite fredagsgott.
Det var som vanligt gott om folk i affären men dag gick det faktiskt riktigt bra och vi slapp stå i kö så himla länge.
Vi får ju besök i kväll, sudd med pojkvän M kommer..första träffen och det ska blir rätt spännande han kommer säkert att tycka vi är lustiga, knäppa och fantastiskt härliga=)..som vi alltid är...familjen Adams...
Han kommer att vara otroligt trött på O efter endast fem minuter men jag lovar att jag inte ska brotta  ner honom...vi har ju brottning i hallen...det får T och O göra....
Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Hälsa och krama alla och jag skulle allt vilja se honom in persona=)
Han låg väl raklång i hallen med två galna ungar..stackars kille han blev redan bortskrämd=) krama sudd från mig