söndag 6 oktober 2013

Morgon

Igår fick jag faktiskt sovmorgon ungarna vaknade inte så jag sov till 10 ja kanske inte sovmorgon för svenska allmänheten men för en mamma som jobbar heltid så är 10 rena lyxen OM ungarna är hemma förstås igår passade vi på att springa över till grannen som bjöd på middag och då slapp ju jag anstänga mig utan vi två satt på altanen och tittade på ungarna när dom lekte och tog en kopp te lite lyx=)
Idag har jag tvätt på G ungarna är vakna och vi ska strax ut på promenad i lite mulet väder men det ska bli skönt...Micke fixar middagen idag så jag bara får ta det piano..jag tror jag behöver det.
Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Så skönt..jag som inte har några barn känner mig påverkad av stressen ändå så jag kan bara föreställa mig den ytterligare press ni med barn går igenom...krama T&O från mig och jag ringer ikväll=) kram

Marie´s sa...

Vi är bort i kväll men vill du ringa så mobben är med..Jonas alltså=)