lördag 12 oktober 2013

Yes=)

Min ledig kväll och vad ska man göra...Asolut ingenting ALLS! verkligen för mitt hetsiga arbetsliv gör att man kryper upp i soffan och gömmer sig så ikväll är vi hemma..ungarna sover gubben och jag ligger under en stor filt i soffan och filmslöar.
Något annat är otänkbart för ibland måste man göra absolut ingenting, så ungarna har varit hemma med oss idag och vi åkte ingenstans, väldigt ovanligt för oss men man måste tänka på sig själv ibland och ikväll tänker gubben bara på mig=) lyx..magen full med god mat..en öl och sen är vi mysiga Kram Linda

6 kommentarer:

LinaPina sa...

vi som festar inatt hoppas att du får till det ordentligt:) vi kommer vilket fall som helst absolut inte hålla igen...utom på killar då..brudarna hälsar:)

Suddis sa...

M är bortrest.så jag och m:) är hemma...fast nu finns det en annan m i mitt liv ring så får du veta mer:)

Marie´s sa...

Gullet sov gott..jag ska också hitta i säng nu..natti

LinaPina sa...

Tack för väckningen:)..ibland behövs lite party..säg inget till mamma:)

FLAK sa...

Tackar och behöver jag säga att jag är rätt nöjd=)
Trevlig helg och fredagkväll!! kram

LinaPina sa...

Ikväll är vi hos sara..pyret har underhållit isa hela dagen...do tröttnar aldrig...
hälsa & sov gott så kan vi ju höras imorn om du vill..puss...kramiz..