onsdag 31 oktober 2012

Freeze! på riktigt

En minusgrad! fatta att det är en minusgrad och jag frös som bara den när jag åkte iväg på morgonen för att lämna av T, O och man fick ju skrapa rutorna idag igen, kanske inte min favoritsysselsättning men jag ska ju vara hemma i dag då min lediga dag innebär barnsällskap hela dagen.

Får nog passa på att få hit grannen en stund på lite fika så O får lekkompis och jag får en vuxen vän att umgås med och lite fika skadar knappast=)

Nu ska O och jag åka och handla, frysa lite till trots att solen lyser så är det frost ute, tur att man har tjock jacka och mössa=) och sen vid klockan ett blir det umgänge för oss båda.Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Tack vännen & jag ringer sara & dig så får jag prata av mig lite så fort jag överlevt denna förmiddag och pyret fått mat & vaknat//kramiz ...krama lilla Cissi och Lena från mig:)

LinaPina sa...

Sov gott nu...hjärtat om du lagt dig för du ska väl jobba imorgon?..kramiz

FLAK sa...

Jädrar vi har jobbhelg igen..har precis kommit hem..kvällstur...och upp tidigt..du..synd att vi inte kan samåka=) jäklans vilken omväg=)
Hoppas du får sova gott inatt iallafall, sov gott! kram