fredag 5 oktober 2012

Helgen kommer

Andra slänger sig i soffan och softar i helgen, jag ska jobba hela helgen..kul ...lagom kul..men vad gör man inte för brödfödan usch ja upp klockan halv sex..och akuten i Karlshamn stänger helger och kvällar..jag står med ena benet i nerläggningen och andra benet i bevarandet för är man småbarnsförälder så är en resa på flera mil med ett sjukt/skadat barn en mardrömsscenario som ingen vill uppleva.
Frågan om  Karlshamns akutens vara eller icke vara har stötts och blötts men man är inte så kaxig när man sitter i bilen vid klockan halv tolv på natten, då är man tacksam om resan blir så kort som möjligt..
Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Joru 23 skulle man vart=) hälsa Micke ha ha
Ha så trevlig i helgen och kör försiktigt

LinaPina sa...

Du jag jobbar ju inte men har fullt upp pyret höll cirkus igår så jag var helt slut.
nu ligger jag i soffan & hoppas att pyret inte vaknar så jag kan få slöa lite..kramizar & pussa kidzen från oss