lördag 13 oktober 2012

God morgon.

Ungarna har precis vaknat och äter frukost, jag gick upp vid halv tio, allt var tyst och jag satte mig i köket framför en nytänd vedspis som kokade mitt tevatten och spred underbar värme.
Så min morgon började med rostade smörgåsar och te..lugnt och skönt..nu stojar ungarna om någon leksak och Micke är uppe och ska ut och såga ved om en stund, så tysnaden är bruten.
Men ledig helg är värd lite stoj..jag tror faktiskt att jag ska ta och ge mig in i leken med ungarna en stund..det är rätt kul och även om det är högljutt=) ungar! här kommer mamma=) Kram Linda

3 kommentarer:

LinaPina sa...

Morron själv, måste du vara så tidigt uppe:) sååå skönt med brasa vi kan ju inte elda utom i fejkbrasan så där sitter ju jag under en filt..kramiz t T.O & ikväll blir d party..//puss

LinaPina sa...

Nu åker jag.. wish me luck!..kvällen har bara börjat:) kramiz

Suddis sa...

Krama tildis & de blir sent inatt:) M hälsar