tisdag 23 oktober 2012

Suck..

Man drar en lång suck och slappnar av..så såg det ut när jag la mig i sängen strax efter tolv, O hade blivit hämtad av grannen och huset var tomt och jag hade bestämt att vila lite..ljudlöst på telefonen ställa väckning på två och så kröp jag ner..suck..och sen gosa ner sig och jag somnade...zzz=) välbehövligt..sen upp igen åka iväg och handla sen hämta O fast jag stannade faktiskt på fika hos grannen till 4..lyx och sen åkte vi och hämtade T, så det är min dag så här långt..rätt innehållslöst kan man tycka men en vilostund är guld värt..fika också=)  Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

du börjar slöa till...ha gud vad det är skönt att sova..pyret gör att mamman inte ska få sova..snyft:)
allt okej på BVC//kramiz

FLAK sa...

Bra där..passa på att vila..ja du vet ju att jag inte kan sova på dagarna..lyllos dig=) kram hörs!