måndag 8 oktober 2012

Huuuu

Solen lyser idag men det var kallt när jag skulle lämna  T i skolan för idag är jag ledig så huu att frysa och är man trött efter en väldigt lång arbetshelg så är man inte precis road av att gå upp tidigt men vad gör man inte för att få krypa tillbaka ner i sängen så min kära underbara granne fick ett sms och förfrågan om hon ville passa O

Javisst! blev svaret så nu är jag helt ensam i huset tvätten fixad och jag ska faktisk krypa ner i sängen ett tag, för hade O varit hemma hade det blivit ful fart, nu är det helt tyst och den här mamman ska återhämta sig.

Så ring mig inte...om det inte är absolut nödvändigt, nu låter jag om en nattarbetare...jag ställer telefonen på ljudlöst=) för nu väntar sängen...zzzzzzz faktiskt..
Kram Linda

5 kommentarer:

LinaPina sa...

Hoppas du fick en skön stund..vi hade kaaaalllt på morgonen, jag & pyret gick ner & hämtade tidningen ..stack ut näsan och brrr...hade pyret kunna prata hade han sagt jag vill åka till
Tunisien...mammaövertalning=)
Erik boka..
Nu väntar vi på Erik..lång väntan..vad tycker du ska jag blogga igen eller?..får krupp av att vara hemma med pyret..kramiz

LinaPina sa...

Då kör vi..jag får klåda av att sitta hemma..kramiz puss p dig

FLAK sa...

Sovit gott? =)...du var värd det, hoppas resten av veckan blir lugn nu..ja du vet varför...fan man skulle vinna 13 rätt...och skita i allt.
Men fan heller, du...se nu till att Micke inte får åka någonstans i helgen om inte ungarna är med så kan du få sovmorgon..
Krama O&T och en stor kram från mig.

LinaPina sa...

Hade jag och Erik chansen att jobba där nere så hade vi flyttat och pyret får du låna om du vill jag postar honom imorgon=)
Nu sover pyret så jag kan se på film..perfekt..& Erik ligger bredvid:) Erik hälsar

LinaPina sa...

Jag hade inget porto..vad kostar portot?:)
P kunde ju swotchat hela vägen hem till dig om jag inte fått tag i han:)
Sov gott & krama lille O och söta T
Erik ska swotcha mig på lördag i badkaret...xrated..:)