fredag 26 oktober 2012

Packning

Inte för att vi ska ha så mycket med oss men sån är jag, även om vi bara ska åka till Ullared så packar jag..ja inte för mycket  då för kan vi ju inte lasta nått=) vi åker stadsjeep så plats finns..till både oss och inköpen...så Ullared here we come=) men först en lugn hemmakväll, jag ska bara natta T som har önskat att få köpa en docka...ja ja..vi får se och vad ska då O köpa?..det blir nog en lång dag..på barnavdelningen..nu ska vi natta vår lilla prinsessa...sagostund i hennes säng innan Micke & jag intar soffan för vuxentid...
Kram Linda

4 kommentarer:

LinaPina sa...

Shopping!!! coolt synd att jag inte ska med=) men jag vill inte missa simmet& zumban:) kramiz

LinaPina sa...

God damn hade ni fest eller:) hmm sov du hos Marie..kunde tänka mig det..mysigt..kramiz

Marie´s sa...

Det är jag som ska vara tacksam och Jonas och jag är så glada att ni ville komma. krama från oss puss på dig vännen=)

FLAK sa...

Ullared detta syndens näste..lite som Las vegas för fynd gör man ju..nå vad köpte ni? och hur gott sov Micke på soffan..need to know=) ha ha
Du..ha en bra vecka nu så hörs vi..kram