torsdag 18 oktober 2012

Rensning

Morgonen på min lediga dag började vid sex, sovmorgon nästan en hel halvtimme senare än vanligt=) och få T&O redo för resa till skolan..O skulle ju inte lämnas på dagis idag utan fick följa med hem igen..och så fort vi kommit hem startade projekt göra oss ordning för trädgårdsresning, ja nu tog vi det lugnt och satte oss i köket för en extra frukost, man måste ju samla krafterna så en kopp te och rostade smörgås samt jordgubbsfil med puffar på till O..hans andra denna morgon..hungrig unge det där.

Sen gav vi oss ut med räfsor, krattor och ett glatt humör...4 timmar senare och ett par raster också så var vi färdiga..riktigt färdiga och vi la oss platt fall i sängen..O sov gott fram till jag väckte honom för att hämta T, så min lediga kväll kommer inte att bli fysiskt ALLS jag ska bara göra lite mat natta ungarna och sen får gubben ta över markservicen för den här mamma ska vila i soffan..så är det=) men jag är rätt nöjd med denna dagen men.. usch lediga dagar är jobbiga ibland..Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Synd att vi inte bor granne annars kunde vi hjälps åt=)
Bra jobba och passa på att vila..filt på...kram

LinaPina sa...

Kan jag inte få lite energi från dig?
pyret plågar sin mamma....zzzz trött
kramiz till dig O T M