onsdag 7 november 2012

Hej och hå...

Passar på att skriva lite...jag har inte tid...men ska försöka andas ut en stund..är ledig till klockan 12 då jag börjar mitt kvällspass..är redan på jobbet och smet undan för att få andas ut...hoppas ingen behöver en ssk precis just nu för då kommer dom springande och säger bra att du är här...kan du hjälpa mig med?..eller tur att jag fann dig!..grr men men ta i trä...jo O är på dagis T är i skolan trots att hon var lite febrig igår..lagom kul..men det gick bra..och jag har faktiskt planerat att gympa i morgon...om det går tidsmässigt men grannen har lovat ta ungarna hoppas..hoppas..=) usch jag känner att jag definitivt INTE är vältränad..annat var det på 90 talet då jag var gympaledare på friskis..då fanns det spänst..energi och vilja...nu är det kämpaglöd..seghet..och visdom som håller mig flytande.
Tiden flyger och jag ska klä om..giv mig tålamod och styrka..vid kl 22 är jag på väg hem igen
Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Då önskar jag trevlig kväll..kör försiktigt och se nu till att Micke fixat något gott till du kommer hem..
Ha det gott och hoppas det blir en lugn kväll kram

LinaPina sa...

I,m pumped...zumban gick perfekt..hhrrmm ja utan större problem & jag kom hem till Erik som satt i soffan & jag kom in..pyret sov så jag gled ner i soffan nyduschad & trött..inte illa att hamna i armarna på sin favvokille:)
Nice....kramiz