fredag 16 november 2012

Fredag...

Veckan stress förbyts till en stund i sängen hos varje unge och sagostund så nu ligger dom bäst dom är utvilade för imorgon kommer suddis och malin hit, ja frågan jag brukar ställa mig är vem kommer bli slutkörd först? jag ungarna eller tjejerna...vi får se..det blir otroligt kul och träffas..hjälp vad jag har saknas dom.
Och efter en hel vecka med arbete..arbete och övertid så varvar jag ner i soffan så nu dyker jag med choklad i räckhåll..får se hur länge jag håller mig vaken
Kram Linda

2 kommentarer:

FLAK sa...

Vad kul, då får du lite ledigt då alltså..barnvakter är aldrig fel..
Ha en bra helg och soffligg nu i lugn och ro=) kram

LinaPina sa...

ÅÅÅÅH vad avis jag blir vill ju oxå vara med & träffa alla..pyret& jag, Erik ska åka in till stan på middag hos en arbetkompis till Erik. ska bli spännande att träffa hans familj...lite pirrigt..
Nu gör vi oss redo..vi får se när vi är hemma igen, krama sudd& m från mig
puss på er//kramiz