fredag 30 november 2012

Psss..zzz=)


Psss..luften har gått ur mig efter en otroligt lång vecka men nu är man äntligen kommit hem så går verkligen luften ur..jag hämtade T i skolan och fick en stor kram..sen kom kallduschen...mamma du ser trött ut..tankeställare..oopsa! för min egen dotter uppmärksammar sånt.
Nu ska jag lyxa till min tillvaro och vara ledig i tre dagar..lite tvätt..lite fix och städ men först lite själavård och Micke har lovat fixa något gott ikväll..service =) inte fel T sa när jag läste saga för en stund sen mamma vill du sova så kan vi slippa sagan..gullunge inte då..blev svaret och jag höll mig vaken men jag tror  faktiskt det blir tidig läggning i kväll, det är nog bäst så Kram Linda

1 kommentar:

LinaPina sa...

Sov gott älskling & du är otrolig..se nu till att du vilar upp dig... micke får sköta allt//kramiz