fredag 9 november 2012

Softa

Man skulle kunna tro att jag ska slappa hela helgen men då känner man inte mig..det blir f&s pass imorgon sen är man väl pumpad till tusen och lördagskvällen rusar på...soffläget infinner sig garanterat vid 23=) när ungarna ligger så lever morsan upp...Om inte Micke har somnat innan...viket har hänt men elpistol...ett kallt glas vatten i ansiktet ska väl väcka mig...eller gubben min..vem som nu somnar först.

Nu är x-factor pausen igång så nu kan man ta en kisspaus..ta en kopp te och passa på att sträcka på benen.
Fredagskvällen har börjat...ungarna sover allt är lugnt, Benny är kvar i tävlingen....och jag har en hel helg framför mig.
Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Kör inte slut på dig nu då, du ska ju hålla Micke vaken...
jag vill oxå vara med på bodagrejen jö:)!
Kramiz till alla

FLAK sa...

Ikväll kom träningsvärken..magen och axlarna..fan jag är patetisk..inte bra med träningsuppehåll...
Du kan väl bli min pt?=)
Jag är frivillig i eventuellt bodalag=)
Lycka till imorgon och säg till om du får träningsvärk..så får vi lida tillsammans.kram