fredag 23 november 2012

zzzz!

Precis så känner jag mig ikväll..som en degklump..och arbetshelgen väntar så jag siktar på att lägga mig senast klockan 22..ungarna skulle ha sagostund så jag la mig hos dom..tur att gubben var hemma så han kunde putta till mig när jag slumrade=) O skakade till mig en gång och sa mamma sova inte=) hu så trött man är efter en hel vecka..trots att jag var ledig i torsdags..men det märktes knappast för då hade vi vårdcentralen med O och hans hosta som han haft i fyra dagar..stackars liten.
Nu väntar soffan på mig....och filten och en kopp te...skönt och sen sängen.
Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Krama O & T från mig & bäst av allt just nu r att pyret sover:) rätt nöjd med det..hoppas du sover gutt inatt kramiz

LinaPina sa...

Sötis tack för mess & du är väl helt slut..tur att du ska vara ledig snart..du är en kämpe..kramiz