fredag 30 maj 2014

Helg

En väldigt lång vecka är till ända och jag har saktat ner stegen och söker mig sakta men säkert mot soffan som inbjudande väntar på mig.
Lillkillen sover sen halv åtta men Tilda är fortfarande vaken och vill inte lägga sig riktigt än och då det är fredag och mys så får hon sitta uppe hos mig i soffan så vi kryper snart under filten och småmyser.
En trött och myssugen mamma och dotter inväntar lite tvtid..men jag väntar tills T lagt sig innan jag tar fram lite gott och äta, hon ska inte äta så här sent.  Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Gullet du får ha en underbar kväll och Jonas och jag är på middagsträff...vi hörs imorgon när du vaknat..ja på eftermiddagen då för jag sover nog länge..med proppmätt mage puss och kram

LinaPina sa...

Hoppas inte tilda tittar på rambo?:)
kramiz & pussar från oss