lördag 17 maj 2014

Glad tjej

T sover som en stock, syrran bar in henne i sängen, jag bar O som också var helt väck men två timmar tidigare.
Först en hel förmiddag med spänd förväntan..sen kom alla och kalaset satte igång tur att sudd, syrran, och grannen fanns här för jag kände att detta hade blivit för mycket om jag varit själv.
Nu är hela huset tyst förutom syrran jag som sitter i köket sudd och m x2 är i k-stad och gubben och Thomas är på cruising så dom ser vi inte röken av..men vi klagar inte utan tar stunden i akt och sällskapar över en kopp te och frallor, dom ska sova över och sudd också.
En dag bara för vår lilla tjej som nu har blivit stora damen, hela åtta år och fått presenter som hon avgudade, en stor nalle var en av dom som hon just nu har i sin famn när vi smög och tittade på henne, en lycklig tjej som vi älskar över allt förstånd  Kram Linda

2 kommentarer:

LinaPina sa...

Härligt & hon blev nog slutlekt och proppmätt:) ni med?
Vi blev supermätta på tårtan & pyret isa sov jättebra efter värmen och tårtan i gräset under ett träd för vi hade lagt ut filtar och fikade i parken kramiz till alla & speciellt till tildis

Marie´s sa...

Idag hade jag sol hela dagen så jag nästan var sugen på att bada..men inte än riktigt=)
Jag får tacka för underbara bilder från kalaset, jag satt och avgudade lillan som blivit så stor. kram