lördag 10 maj 2014

Suck

En jobbdag är över men jag kom hem för en halvtimma sen duschen satt fint nu väntas lite mat jag är allt lite hungrig, tur att man har en gubbe som fixar med maten=) så här sitter jag och bara väntar, lyx för frun i huset...
Nu väntar en kväll med mello..men innan dess ska jag krypa i badet för duschen var skön men ett bad är något jag bara måste ha så här efter en lång jobbdag.
Jag håller tummarna för Sanna men Malta ligger mig varmt om hjärtat=) det ska bli lite soffliggande men först lite mat..sen ligger jag i badet i minst 40 minuter för sån är jag. Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Johanna i badet=) jorå vi hörs efter åbäket..J och jag sitter klistrade som vanligt och kan inte låta bli att skratta åt Polen....för där har vi väl stereotyper och hintar för sex..jom man då tittar på Österrike.
kram och låt inte skägget växa=)

Herr Stömell sa...

Ja, långa, varma badkarsbad är höjden av njutning! Men 40 minuter är väl bara ett snabb-bad?

LinaPina sa...

Är du skrynkelfri nu? badkruka men jag och pyret är ju likadana..mamma med:) nu smäller det!! vem vinner