fredag 16 maj 2014

Paus kalas=)

Helgen är inom räckhåll och jag är ledig, sitter framför tv och tittar på Ledin, vilka låtar han är så cool och jag degar i soffan.
Helgen bjuder på lugn och rofyllt liv på landet för jag har då rakt inte tänkt åka någonstans utan ska sällskapa med grannen och barnen ska få ett kalas, vi tar en stund i trädgården, ja för vi hjälps åt=)
En helg i solsken säger dom på väderrapporten och jag hoppas innerligt att det stämmer men vi får se och idag fyllde ju min lilla prinsessa men som alla föräldrar vet så hinner man knappt med något firande när vardagen, jobbet skolan stressar på så T sa klart och tydligt till att mamma får jag ha kalas på lördag?
Självklart min älskling! och det hon fick själv ringa runt och bjuda in kompisar och allt är klart så inget regn tack..annars blir det ladan med Panetos på högsta volym..dansa, pausa=)
Tänk min lilla tös har blivit åtta, hjälp vad tiden går fort. Kram Linda

5 kommentarer:

LinaPina sa...

Vi tycker det är så tråkigt att vi inte kan komma och jag och du hade garanterat dansat loss....=) men vi önskar lillis en härlig dag & många presenter, superkul att hon gillade den.
Ge henne en superduperstor kram & GRATTIS & kommer sudd imorgon till er? kramiz

LinaPina sa...

& Jaaaa...jag fuskar på fejssbook med sudd men jag gillar det inte ha ha

LinaPina sa...

Ja ja har redan fått vänförfrågan från en?...men men
Jag håller mig till sudd..krama henne med då:)
& jag ska ju planera p födelsedag..isa är inbjuden..han ringer nog inte själv tror jag..kramiz

Marie´s sa...

Krama lillan från oss och se till att inte göra bort dig för mycket vid barnbordet=) kram

Suddis sa...

Vi kommer:) dansa..pausa AJ vilken träningsvärk jag kommer få.........
JAAAA jag f-b med lin men hellre via mess....&msn
M kommer oxå!! puss