lördag 17 maj 2014

Planering är a och o

Som vanligt är jag uppe tidigt, och grannen och jag har redan plockat fixat och allt är klart och solen lyser från en klarblå himmel men..vi har beredskap i ladan ifall..lilla T är vaken och blivit besjungen i sängen av oss som var vakna men ojsan vad fort det gick min lilla tös är åtta tänkte jag på när jag satt i bilen hem igår, tiden bara rusar men idag stressar vi inte allt är klart och tårtor, godis, läsk finns så klockan två är det kalas för vår lilla prinsessa nu ska vi ta oss en promenad grannen och jag och prata lite+ motion innan tårtan=)
Syrran kommer på överraskningsbesök innan kalaset och suddis kommer, vi blir många men plats finns. Kram Linda

3 kommentarer:

Marie´s sa...

Kramar får oss och vi har samma sol snart 16 grader=) och en fika skulle sitta fint..jag tror nog vi tar en tårtbit för lillan idag. kram

FLAK sa...

En liten vän har blivit riktigt stor så grattis och det ser verkligen lovande ut med vädret.
kram och ha en bra dag speciellt Tilda då hipp hurra!!=)

LinaPina sa...

Ja tiden springer ifrån oss pyret fyller snart 2 men idag är d tildis dag så HURRAA för henne..lite synd att vi inte kan komma när mamma &pappa kommer=( kramiz från ett soldränkt sthlm.