onsdag 4 juni 2014

En ledig dag

En dag på hela veckan och allt ska hända, tvätt..disk..tur att man har diskmaskin=) och framförallt så ska ungarna lämnas till skola.
Och jag ska försöka med att hinna allt man inte hinner när man arbetar, men efter ungarna lämnades åkte jag raka vägen hem slängde i en tvätt och gick rakt i säng för lite självtid..mammor har ont om sånt och jag väljer att lägga min tid på att krypa i säng för lite sova.
Nu är tvätten torr..diskmaskinen är tömd och jag är inte lika tom i bollen som innan utan fått sova ut med avstängd mobil och när jag satte på den stod det 10 missade samtal..så förlåt mig om jag missade något men den här mamman behövde lite sovstund och jag lovar att titta vem som ringt=) men först ska jag hämta ungarna handla och sen startar kvällen med mat, sovdags för småttingarna och sen sist som alltid en trött mamma som till slut njutit klart av sin lediga dag Kram Linda

2 kommentarer:

Marie´s sa...

Idag är jag ledig..sen jobbhelg=( men men...jag får ta och komma till semestern så får vi vila tillsammans, vi behöver nog det gumman.
Puss och kram och ta vara på dig

LinaPina sa...

Fy du lät trött idag så jag mamma & sudd & Marie får komma och rädda dig på semestern & då ska du bara få njuta & vi fixa allt:) imorn är pyret & jag hos saras hela dagen