onsdag 25 juni 2014

Lägeskoll

Hur har jag det då? lägesrapport så här långt, jag njuter visst det regnade igår igen men då satt vi inne och hade speleftermiddag nej inget dataspel utan brädspel, vi är lite envisa och samlar familjen runt bordet och spelar på riktigt=) blodigt allvar..
Idag har en strålande sol över oss och mamma, jag, syrran, Marie och Lina har tagit oss en promenad och under dagen om vädret håller i sig, vilket det ska enligt väderprognosen så ska vi invadera stranden och bada med ungarna och vi har lovat att spela strandtennis också på liv och död då jag syrran är precis likadana och aldrig ger sig.
Nu blir det te och ungarna har vaknat, jag hör dom på övervåningen där Sudd säkert fått besök i sängen av tre små troll, gud så skönt det är med semester och jag njuter varje dag varje minut.
Kram Linda

1 kommentar:

Marie´s sa...

Nu sitter vi väldigt långt från er och saknar er allihopa, men vi trivs jättebra och ska strax äta berätta mer om Ronneby ikväll när vi höres puss och kram saknar dig gumman